– tette hozzá a politikus, majd kiemelte, hogy ennek vannak árnyoldalai, példaként említve az álhírek terjedését.
– Az lehet sikeres, akár a régi, akár az új kommunikációs térben, akinek van egy magával ragadó története arról, hogy mit és hogyan szeretne csinálni – mondta a politikus.
Kitért arra is, hogy az Európai Bizottság ötven tényellenőrt finanszíroz, akik ráhatással vannak arra, hogy a közösségi médiában mit és hogyan lehet mondani. Arról pedig nagyon nehéz információt szerezni, hogy miként hoznak döntéseket.
Dömötör Csaba kiemelte, hogy az internetes tájékozódás 2020 óta meghaladja a hagyományos médiafogyasztást, ami új kommunikációs stílust hozott. A politikai szereplők feladata, hogy ennek ellenére is példát mutassanak.
L. Simon László író, kultúrpolitikus úgy vélekedett, hogy nagyon komoly változás közepén vagyunk. Erről pedig később úgy fognak megemlékezni, mint az ipari forradalmak korszakáról.