A kivitelezés azért mégsem olyan egyszerű, mert a szabályok szerint 100 lakáshoz 120 parkolóhelyet kell kialakítania szabályosan az építőnek.
Azonban az ívóvízbázison, ahol a társasház épülne, ez szinte kizárt. Ugyanis csak a már meglévő, szilárd burkolaton lehet azokat kialakítani, újat nem lehet létrehozni, mélygarázsról pedig szó sem lehet.
A kivitelező cég az önkormányzatnak készített tervében azt állítja, hogy a régi, működő laktanya használatához kapcsolódó parkolók helyén és az épületek közötti szilárd közlekedési területen alakítják ki az új parkolókat.
Csak ezzel egy probléma van, hogy ezek a szilárd burkolatú helyek, amelyek elegendőek lennének 120 darab parkoló megépítésére, soha nem is léteztek.
Az Origónak nyilatkozó szakértő felhívta a figyelmet arra, hogy már a műholdfelvételről is jól kivehető, hogy szinte kizárólag zöldfelület van az épületek között, csak néhány parkoló állt a laktanya rendelkezésére.
A probléma, hogy ezzel az építkezéssel veszélybe sodorhatják a főváros ivóvízkészletét, ami talán mégis csak túl nagy ár, egy jól sikerült Trippon-biznisz miatt.
Déri-Trippon-páros áldását adta a környezetszennyezésre
Újpest baloldali városvezetése gond nélkül áldását adta a veszélyes projektre idén februárban, és kiadták az beruházáshoz szükséges településképi véleményt is márciusban, hiába fejezte ki aggályát a fideszes ellenzék. Az süket fülekre talált.