
Késsel felfegyverkezett férfi ment be egy XV. kerületi óvoda udvarára, több tucat gyermeket menekítettek ki
A 9 hét alatt közel 9000 nyeremény talált gazdára: a két fődíj mellett 27 értékes heti ajándék (köztük iPhone 16, AirPods Pro és JBL Xtreme 4 hangszóró), valamint több ezer azonnali meglepetés, például XIXO dzseki, zokni, párna és tálca termék.
A játék hatalmas visszhangot váltott ki, és bebizonyította, hogy a XIXO közössége nyáron is aktív, lelkes és nyitott az izgalmas élményekre.
Vecsei Márton, a XIXO márkavezetője így értékelte az idei kampányt:
Ez a promóció minden várakozásunkat felülmúlta. Büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan kampányt hozhattunk létre, amely rendkívül sok embert ért el, és rengeteg vásárlónknak adott lehetőséget arra, hogy értékes nyereményekért játszhasson. Külön öröm számunkra, hogy a játék nemcsak hozzájárult a XIXO további piaci erősödéséhez, hanem a fogyasztóink számára is izgalmas élményeket hozott.
A XIXO a jövőben is hasonlóan izgalmas kampányokkal készül, hogy a fogyasztóknak ne csak frissítő ízélményt, hanem valódi értéket is nyújtson.
Az átadásról készült videót is érdemes megnézni!

Késsel felfegyverkezett férfi ment be egy XV. kerületi óvoda udvarára, több tucat gyermeket menekítettek ki

Emberi maradványokra bukkantak Devecsernél, 24 éves gyilkosságra derült fény - Videó

Kanállal szúrta ki az ápoló szemét egy férfi

A mentőkre támadt egy ittas nő Budapesten, pedig csak segíteni akartak rajta

Tragédia Rákosligetnél: halálra gázolt egy embert a vonat

674 kilogrammnyi dohánylevelet foglaltak le a Nyírségben

Eddig 50 gyermeket vittek ételmérgezés miatt a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézetbe

Motorbaleset a 811-es főúton - Mentőhelikopter sietett a helyszínre

Fél óra alatt elfogták az ózdi férfit, aki ellopott egy nyitva hagyott autót

Aki teheti ma tankoljon: jelentősen drágul az üzemanyag szombattól

Elfogták a rendőrök a halálos gyújtogatót

2500 forintért fojtogatott egy idős nőt Nádudvaron